Tilaus ja maksaminen
Asiakaspalvelu
MISSÄ ON TILAUSVAHVISTUKSENI?
Saat tilausvahvistuksen rekisteröinnin yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen lähes välittömästi oston hyväksymisen jälkeen.
Jos et ole vastaanottanut tilausvahvistusta pian tilauksen tekemisen jälkeen, se voi tarkoittaa, että ostossa on tapahtunut virhe. Vaihtoehtoisesti sähköpostin lähetyksessä on voinut tapahtua virhe.
Ota meihin yhteyttä, jos et ole saanut tilausvahvistusta ostoksestasi. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: webshop@shp-as.no.
MAKSU EI ONNISTU?
Jos maksun suorittaminen ei onnistu, tarkista seuraavat:
- Että käytät korttia, jonka maksunvälityspalvelumme hyväksyy
- Että internet-yhteys on hyvä
- Että kaikki tiedot ovat oikein, kuten postinumero, henkilötunnus jne.
Jos maksun suorittaminen ei edelleenkään onnistu, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: webshop@shp-as.no.
OSTOS EI MENNYT LÄPI. VARATAANKO RAHAT SILTI?
Harvinaisissa tapauksissa pankkitilillä voi olla varaus, vaikka maksun kanssa olisi tapahtunut virhe. Tämä varaus poistuu 1-5 arkipäivän kuluessa.
Mitään maksuja, kortti- tai laskumaksuja, ei veloiteta ennen kuin tavarat on lähetetty varastostamme. Turvallisuussyistä varaukset tehdään aina.
VOINKO MUUTTAA TAI PERUUTTAA TILAUKSENI?
Voimme muuttaa tai poistaa tuotteita tilauksestasi, jos varasto ei ole vielä käsitellyt sitä. Ota yhteyttä meihin osoitteessa webshop@shp-as.no.
VOITTEKO LISÄTÄ TUOTTEITA TILAUKSEENI?
Emme voi lisätä tuotteita manuaalisesti tilaukseesi jälkikäteen. Tämä johtuu siitä, että yhtiönä emme käsittele maksuja. Adyen hoitaa kaikki kortti- ja laskumaksut, emmekä siksi voi laskuttaa sinua asiakkaana jälkikäteen.
Sinun täytyy siis joko ottaa yhteyttä meihin peruuttaaksesi tilauksen, edellyttäen että sitä ei ole vielä lähetetty, tai tehdä uusi tilaus unohtamillesi tuotteille.
TILAUKSESTANI PUUTTUU YKSI TAI USEAMPIA TUOTTEITA?
Jos pakkauksestasi puuttuu yksi tai useampia tuotteita, ota yhteyttä meihin osoitteessa webshop@shp-as.no.
Ilmoita puuttuvat tuotteet sekä tilausnumerosi. Löydät tilausnumerosi ostoksen yhteydessä sähköpostitse saamastasi tilausvahvistuksesta. Jos et löydä tilausvahvistustasi, ilmoita koko nimesi ja sähköpostiosoitteesi.
OLEN SAANUT VÄÄRÄN TAI VAURIOITUNEEN TUOTTEEN. MITÄ TEEN?
Ota yhteyttä meihin osoitteessa webshop@shp-as.no.
Ilmoita väärät tai vaurioituneet tuotteet sekä tilausnumerosi. Löydät tilausnumerosi ostoksen yhteydessä sähköpostitse saamastasi tilausvahvistuksesta. Jos et löydä tilausvahvistustasi, ilmoita koko nimesi ja sähköpostiosoitteesi.
OVATKO TUOTTEET VARATTUJA KUN NE OVAT OSTOSKORISSA?
Ei, ostoskorissa olevat tuotteet eivät ole varattuja. Sinun täytyy suorittaa osto varmistaaksesi tuotteen saatavuuden.